×

Tot ce trebuie sa stiti despre noua gama Volvo Aero

Tot ce trebuie sa stiti despre noua gama Volvo Aero

Tot ce trebuie sa stiti despre noua gama Volvo Aero

Eficiență energetică optimizată, vizibilitate îmbunătățită și o experiență îmbunătățită a șoferului – la asta vă puteți aștepta de la inovațiile dezvăluite de Volvo Trucks pe 29 ianuarie. Aceste îmbunătățiri cheie ale caracteristicilor  promit avantaje substanțiale pentru industria transporturilor, șoferi și societate în ansamblu.

Cea mai recentă lansare de camioane și inovații de la Volvo Trucks marchează una dintre cele mai extinse lansări pentru segmentul de vehicule grele din ultimii ani. Acesta cuprinde totul, de la designul exterior și aerodinamică până la inovații tehnologice menite să sporească eficiența energetică și siguranța. În lansare este inclus un nou motor D17, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, pentru Volvo FH16 și Volvo FH16 Aero, cu putere și cuplu impresionante. Noile produse și caracteristici sunt dezvoltate pentru a răspunde nevoilor și dorințelor societății, companiilor de transport și șoferilor. 

Iată o listă cu cele mai importante caracteristici:  

  1. Noua cabină aerodinamică – prezentată pe Volvo FH Aero și Volvo FH16 Aero
  2. Sistemul de monitorizare a camerei – disponibil pe majoritatea modelelor de camioane
  3. Îmbunătățiri aerodinamice la toate cabinele
  4. Sistem de sunet îmbunătățit și alte actualizări în interior   
  5. Volvo FH Aero cu cabina Globetrotter XXL disponibilă pentru toate segmentele industriale din Europa  
  6. Motor nou cu până la 780 de cai putere și 3800 Nm de cuplu, pentru Volvo FH16 și FH16 Aero.
  7. Funcția de economisire a combustibilului I-See este acum și mai bună 

„Este incredibil de satisfăcător că putem oferi clienților noștri o gamă atât de impresionantă de inovații și noutăți. Acesta este un pas substanțial pentru îmbunătățirea eficienței energetice și reducerea amprentei de carbon. De asemenea, îmbunătățim siguranța cu o vizibilitate îmbunătățită prin introducerea unui sistem de monitorizare a camerei care înlocuiește oglinzile tradiționale. În plus, oferim șoferilor un mediu de lucru mai bun. Sunt încrezător că acest lucru va aduce beneficii atât industriei, cât și societății în general”, spune Tomas Thuresson, Manager Comercializare New Offer la Volvo Trucks.

Cabina aerodinamică complet nouă, eficientă din punct de vedere energetic

Cea mai proeminentă inovație este noua cabină aerodinamică care poate fi văzută pe Volvo FH Aero și Volvo FH16 Aero . Datorită modificărilor aduse Directivei Uniunii Europene privind greutatea și dimensiunile , partea din față a cabinei a fost extinsă pentru a reduce rezistența la aer. În plus, designul cabinei a fost meticulos rafinat pentru o aerodinamică optimă. 

„Reducerea rezistenței duce la o eficiență energetică îmbunătățită, indiferent dacă este vorba despre o linie de propulsie diesel, pe gaz sau electrică. La rândul său, acest lucru se traduce prin reducerea emisiilor de CO2 și reducerea costurilor pentru client. Acesta este un progres semnificativ pentru operatori”, spune Mattias Ahlberg, Total Offer Intro Manager la Volvo Trucks.     

Pentru a afla mai multe și pentru a vedea noile Volvo FH Aero și Volvo FH16 Aero în acțiune, urmăriți acest film despre întreaga gamă.0:00 / 2:19

Cum va îmbunătăți sistemul de monitorizare cu cameră Volvo Trucks

O altă actualizare majoră este adoptarea de către Volvo Trucks a unui sistem de monitorizare cu camere pentru a înlocui oglinzile tradiționale. Acest sistem oferă câteva avantaje esențiale:

  • Camere plasate pe aripi pentru o rezistență minimă a aerului în comparație cu oglinzile tradiționale. 
  • Vedere directă îmbunătățită fără obstrucția oglinzilor convenționale.
  • Ploaia și murdăria de pe geamul lateral nu mai afectează vizibilitatea din spate.
  • Câmpul vizual Zoom-out ajută șoferul să manevreze în siguranță, oferind mai multe informații despre traficul din jurul camionului. 
  • Liniile de la capătul remorcii din retroviziunea principală ajută șoferul, în special atunci când efectuează schimbări de bandă.
  • Vedere pe timp de noapte îmbunătățită datorită tehnologiei cu infraroșu.
  • Pentru a spori securitatea șoferului, sistemul poate fi activat de la panoul de comandă de lângă pat atunci când vehiculul este parcat, pentru a monitoriza orice activitate în jurul acestuia.  

„Este un sistem extrem de competent și vreau să subliniez că camera noastră de colț pentru pasager este disponibilă și cu această configurație, poziționată alături de camera retrovizoare de pe aceeași aripă”, spune Mattias Ahlberg. 

Sistemul de monitorizare a camerei este disponibil pentru toate modelele de cabină, cu excepția celor cu acoperiș foarte jos sau clasificare FLADR. Aici puteți găsi mai multe informații despre diferențele dintre un sistem de monitorizare a camerei și oglinzile laterale tradiționale .

De ce micile îmbunătățiri fac o mare diferență

Toate cabinele au suferit îmbunătățiri aerodinamice, atât vizibile, cât și invizibile. Aceste îmbunătățiri includ spații reduse și etanșări îmbunătățite între componentele cabinei pentru a asigura un flux de aer mai fluid. Zona de deasupra parbrizului a fost, de asemenea, optimizată pentru a minimiza rezistența aerului.  

„În rezumat, am făcut numeroase îmbunătățiri mici care fac ca cabinele să fie mai aerodinamice. De asemenea, întregul iluminat a fost modernizat, acum prezentând exclusiv lămpi LED. Pentru un aspect mai contemporan, am oferit modelului Volvo Iron Mark un design complet nou și mai curat, care se aliniază cu estetica generală”, spune Tomas Thuresson. 

Dar actualizările din interior?

Designul exterior actualizat și abordarea avansată se reflectă și în interiorul camionului. Accentul aici este pe crearea unui mediu de lucru și de viață mai bun pentru șoferi.
 

  • Un sistem de sunet rafinat pentru o experiență îmbunătățită, cu amplificatoare și subwoofere opționale. 
  • O interfață actualizată în afișajul secundar care permite vizualizari personalizate.
  • Un număr crescut de prize (USB-C) pentru a suporta încărcarea dispozitivelor precum telefoane mobile, tablete etc. 
  • Un cuptor cu microunde nou bine integrat în raftul frontal pentru o accesibilitate îmbunătățită.
  • Ecrane ale sistemului de monitorizare a camerei plasate de stâlpul A pentru a optimiza vizibilitatea directă.
  • O nouă telecomandă cu cheie cu funcție încorporată de control al luminii. 

Va fi disponibilă cabina Globetrotter XXL pentru mai multe segmente?

Deoarece Directiva actualizată a Uniunii Europene privind greutatea și dimensiunile permite cabine mai lungi cu un design aerodinamic, acum este posibilă legal utilizarea cabinei Volvo Globetrotter XXL pe drumurile europene. Aceasta înseamnă că Volvo FH Aero și Volvo FH16 Aero cu cabina Globetrotter XXL pot fi utilizate în toate segmentele industriale din Europa fără a afecta capacitatea de încărcare. Indiferent dacă transportați cherestea, ciment sau mașini, vă puteți bucura de o cabină cu mai mult spațiu interior și un pat mai lat. 
„Acesta este un avantaj real pentru șoferii care petrec perioade îndelungate pe șosea”, spune Mattias Ahlberg.

Mai multă putere și cuplu pentru segmentul de transport greu

O altă îmbunătățire substanțială în segmentul de transport greu este introducerea noului motor de 17 litri. Fiind cel mai puternic motor construit vreodată de Volvo, oferă până la 780 de cai putere și 3800 Nm de cuplu.
 

„Acesta este un motor de clasă mondială în ceea ce privește tehnologia. Este eficient din punct de vedere energetic, cu răspuns rapid al motorului, greutate mai mică, productivitate ridicată și performanță îmbunătățită a frânei de motor. Datorită cuplului său ridicat, șoferii pot menține treptele mai mari pentru perioade mai lungi și pot economisi combustibil. Acest lucru aduce beneficii mediului, lăsând, de asemenea, clienții cu mai mulți bani în buzunare”, spune Tomas Thuresson.

Noul motor este disponibil în trei versiuni diferite:

  • 600 CP și 3000 Nm
  • 700 CP și 3400 Nm
  • 780 CP și 3800 Nm

Experiență îmbunătățită a șoferului cu I-See 

Alte știri orientate către experiența șoferului includ îmbunătățiri pentru I-See, care este acum și mai eficient. A fost actualizat pentru a adopta viteza vehiculelor la curbe, sensuri giratorii și semne de viteză. Acest lucru va îmbunătăți experiența de conducere și va duce la o utilizare sporită a controlului de croazieră.  

„Scopul este de a permite șoferilor să utilizeze controlul vitezei de croazieră pentru o parte mai semnificativă a călătoriilor lor. Acest lucru duce la o experiență îmbunătățită a șoferului, precum și la un consum redus de energie și emisii de carbon mai scăzute. În același timp, șoferii se bucură de o zi de lucru mai confortabilă, cu funcții de sprijin care le simplifică sarcinile”, spune Tomas Thuresson.  

Per total, aceste inovații oferă un potențial mare pentru industria transporturilor de a îndeplini obiectivele de durabilitate, de a îmbunătăți siguranța, precum și de a atrage și reține șoferii.

Share this content:

Post Comment