
Girteka Logistics are în vedere reducerea semnificativă a transporturilor în Regatul Unit

Girteka Logistics are în vedere reducerea semnificativă a transporturilor în Regatul Unit
Furnizorul lituanian de servicii logistice Girteka Logistics spune că, în cazul unui Brexit dur, are în vedere reducerea semnificativă a transporturilor în Regatul Unit.
Marea Britanie le-a spus companiilor să prevadă perturbarea frontierei luna viitoare, indiferent dacă semnează sau nu un acord comercial cu UE. În cel mai rău caz, se așteaptă la un flux de 7.000 de camioane în portul Dover. Guvernul britanic învinovățește companiile că nu au făcut suficient pentru a se pregăti pentru noile controale vamale și nu si-au pregatit documentele ce vor fi necesare după 31 decembrie.
„Cu ce ajută să fii pregătit dacă nu poți ajunge nici măcar pe teritoriul Regatului Unit?”, a declarat managerul Girteka Logistics, Kristian Kaas Mortensen agentiei de presă Reuters. „În acest caz, transportatorii mari și mici vor spune:„ Mai bine evităm această situație în următoarele trei până la șase luni. ”
De asemenea si Asociația Road Haulage spune că un număr de transportatori din UE nu efectuează rezervări pentru livrări către Marea Britanie în ianuarie. Costul menținerii camioanelor și șoferilor acestora în asteptare timp de 24 de ore nu merită valoarea contractelor lor, potrivit RHA.
Luna trecută, guvernul din Marea Britanie a publicat un manual de 40 de pagini prin care îi informa pe șoferi cu privire la măsurile pe care ar trebui să le facă pentru a intra în Marea Britanie. Potrivit lui Mortensen, în principal transportatorii mici au dificultăți în ajustările administrative, dar orice abatere a documentelor poate duce la întârzieri mari pentru toată lumea.
Introducerea rapidă a produselor alimentare este de o importanță deosebită, spune Mortensen. „Cu acele cozi lungi, produsele proaspete, cum ar fi bananele și somonul, au trecut deja de cele mai bune date înainte de a ajunge la magazin. Pare foarte deranjant în acest moment. Haosul și imprevizibilitatea ar putea duce la realocarea capacității camioanelor noastre pe alte piețe, lăsând supermarketurile din Marea Britanie cu rafturi mai puțin pline. ”
Post Comment